Tagastuspoliitika

Meil on 14-päevane tagastuspoliitika, mis tähendab, et sul on 14 päeva alates kauba kättesaamisest, et esitada tagastustaotlus.

Tagastuse tingimused

Tagastatav toode peab olema samas seisukorras, nagu sa selle said – kasutamata, kandmata, originaalsiltidega ja originaalpakendis. Samuti on vajalik ostutõend või kviitung.

Tagastamise alustamine

Tagastuse alustamiseks võta meiega ühendust aadressil info@digikauplus.ee

Kui tagastus on heaks kiidetud, saadame sulle tagastusetiketi ja juhised, kuhu ja kuidas pakk saata. Ilma eelneva tagastustaotluseta saadetud kaupa me ei aktsepteeri.

Kõikide tagastusega seotud küsimuste korral võta julgelt ühendust e-posti teel: info@digikauplus.ee

Kahjustused ja probleemid

Palume sul tellimus kättesaamisel hoolikalt üle vaadata ja võtta meiega kohe ühendust, kui toode on kahjustatud, defektne või oled saanud vale kauba. Me lahendame probleemi nii kiiresti kui võimalik.

Erandid / mittetagastatavad kaubad

Mõnda tüüpi tooteid ei saa tagastada, näiteks:

  • kiiresti riknevad tooted (nt toit, lilled, taimed),
  • eritellimusel või isikupärastatud tooted,
  • isikliku hügieeni ja ilutooted,
  • ohtlikud ained, tuleohtlikud vedelikud või gaasid.

Kui sul on konkreetse toote kohta küsimusi, võta meiega ühendust enne ostu sooritamist.

Pane tähele: allahinnatud tooteid ja kinkekaarte ei saa tagastada.

Vahetused

Kiireim viis soovitud toote saamiseks on tagastada olemasolev toode ja teha uus tellimus pärast tagastuse kinnitamist.

Tagastamisega seotud otsesed kulud (nt tagasisaatmise postikulu) katab klient. kui toode ei vasta tellitule või on defektiga, katab tagastuskulud müüja.

Raha tagastamine

Kui oleme tagastuse kätte saanud ja üle vaadanud, teavitame sind tagasimakse heakskiitmisest või tagasilükkamisest. Kui tagastus on kinnitatud, tehakse automaatselt tagasimakse sinu algsele makseviisile. Arvesta, et pangal või makseteenuse pakkujal võib kuluda aega raha tagastamiseks.